METODOLOGIA

IKASENPRESA

Metodologia

Ikasenpresa programa ikasgeletan eskola-enpresak sortzearen inguruan garatzen den hezkuntza-programa bat da. Proiektu horren helburuen artean dago enpresaren mundua ikasgeletara hurbiltzea eta gaitasun ekintzaileen garapena sustatzea: sormena, berrikuntza, talde-lana, erabakiak hartzea, ekimena, lidergoa, konpromisoa, irmotasuna, negoziazioa…

IKASKETA KOLABORATIBOA (ETHAZI)

Ikaskuntza-eredu guztia erronketan oinarritutako ikaskuntza kolaboratiboaren inguruan antolatzen da, hori da elementu nagusia.

Egoera problematiko bat planteatzea, hori erronka bihurtzea, eta prozesu osoa emaitza bat lortu arte elementu hauetan antolatuta dago: ziklo bakoitzeko konpetentzia tekniko eta espezifikoetan, eta une honetan izaera estrategikoa duten zeharkako konpetentzietan, hala nola: autonomia ikaskuntzan, talde-lana, aparteko emaitzetarako orientazioa, etab

ERASMUS+

Aurkezpena

Lanbide heziketa eta hezkuntzan inplikaturik dauden pertsona ororen irakaskuntzan eta hezkuntzan dituzten beharrak betetzeko zuzenduta dago Erasmus + (K-102) programa, eta formazio mota hori ematen duten erakunde guztiei.

Helburuak

Etengabeko trebakuntzan eta trebakuntzako ekintzetako parte-hartzaileei konpetentzia, kualifikazio eta ezagupenen eskuratze prozesuan, eta garatze pertsonalean eta profesionalean lagundu.

Kalitateko hobekuntzak erakunde, sistema eta lan heziketako eta hezkuntzako praktiketakako berrikuntzak bermatu

Lan heziketako erakargarritasuna handitu eta formazioan dauden langileentzat bai enpresa bai gizakion mugikortasuna erraztu.

Herrialde partehartzaileak

Europa Batasuneko estatukideak (Alemania, Austria, Bélgica, Bulgaria, Chipre, Dinamarca, Eslovaquia, Eslovenia, España, Estonia, Finlandia, Frantzia, Grecia, Hungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburgo, Malta, Herbeherak, Polonia, Portugal, Erresuma batua, Txekia Errepublika, Rumania, Suedia)

Beste batzuk: Islandia, Liechtenstein, Norvegia eta Turkia.

Nork parte hartu ahal du?

Edozein motako Lan Heziketa ikasten duten edozein pertsona, hirugarren sektorekoak izan ezik. Lan-merkatuko pertsonak

Erasmus + (K-102) programak eskainitako eremuetan ikasketak egiteko aukerak eskaintzen dituzten erakunde eta zentroak.

Zentro eta erankunde hauetako irakasle, hezitzaile eta beste petsonak.

Elkarteak eta parte-hartzaileen ordezkariak hezkuntzan eta Lanbide Heziketan, eta formazioan dauden pertsona, guraso edo irakasleen elkarteak barne.

Enpresak, solaskide sozialak eta lan munduko beste ordezkari batzuk, merkataritza-ganbera eta beste erakunde komertzialak barne.

Etengabeko ikaskuntzarako ikasketetarako aholkularitzan orientazioan eta informazioan parte hartzen duten erakundeak.

Lanbide heziketako sistema eta ikasketa prozesuan edozein aspektutan parte hartzen duten pertsona eta erankundeak, bai tokiko, lurraldeko edo nazioko mailetan.

Etengabeko ikaskuntzako aspektuetan lan egiten duten erakundeak eta ikerketa zentroak.

Goi-mailako zentroak

Irabazi-asmorik gabeko erakundeak, boluntariotza erakundeak eta ONG-ak

Ikasleen praktikak enpresetan

Beste herrialde, enpresa edo erakunde partehartzaile baten egiten den egonaldia da lan praktika aldia, eta Europa Batasuneko lan merkatu baldintzetara pertsonak egokitzeko , beraiazko gaitasunak eskuratu eta herriko inguru ekonomiko eta sozialaz jabetzeko, experientzia laborala irabazten duten bitartean. Behar izanez gero, praktika hauek laguntza kurtsilloekin joan daitezke, tokian tokiko hizkuntzaz.

Enpresan praktikak egiteko, nork eskatu ahal du laguntzak ikasleentzat?

Erasmus unibertsitate gutun zabaldua duten Goi Mailako hezkuntza erakundeak.
Praktiketako partzuergoak
Iraupena

Gutxienez 3 hila bete. Eta gehienez 12 hila bete.
Goi Mailako Lan Heziketetan matrikulatutako ikasleentzat gutzienezko iarupena aste 2koa izango da.

Finantziaturiko jarduerak

Ikasleen mugikortasunari dagozkien gastu gehigarriei haurre egiteko dira laguntzak (gehien bat bidaia gastuak eta mantenu-ordainak) atzerriako egonaldian dauden bitartean.

Aurkezpena

Goi mailako edo 3. mailako lan heziketako partehartzaile guztien irakasketa edo ikasketa lanetan daudenei laguntzea du helburutzat Erasmus + (k 103) proiektuak, epea den denako izanik eta doktoratze ikasketak barne daudela, baita formazio hori ematen duten erakunedeei ere.

Eta, nor zen Erasmus?

Rótterdam-eko Erasmus (1466-1536), herbeeretako humanista, filosofo, filologo eta teologo, izan zen; bere bizitzako urte gehienak Europako herri ezberdinetan igaro zituenak: Frantzia, Italia, Erresuma Batua, Suitza eta Alemania. Bere garaiko ordezkari garrantzitsuenetako bat izan zen europako Berpizkundean. Aipatzeko merezimendu handienatariko bat: europako garapenean izan zuen eragin garrantzitsua .

Helburuak

Goi Mailako Europear Gune bat burutzeko laguntza.
Eraberriketa prozesuan indartze laguntza Goi Mailako eta 3. Mailako Lan Heziketetan.

GRIT proiektua (Hazkunde Prozesua “Atazetan Oinarritutako Ikaskuntza” triangeluan)

GRIT Europar hezkuntzako erakundeen arteko lankidetza estrategikoaren proiektoa da. Horrelako proeiktuak Erasmus+ barruan kokatzen dira.

Erakundeen arteko proiektu honen parte-hartzaileak hauexek dira:

• Haaga-Helia University UAS – Helsinki – Finlandia (Koordinatzailea)
• UAS University of Gent – Gent – Belgika (Bazkidea)
• Lanbide Heziketa Institutua -Omnia – Helsinki – Finlandia (Bazkidea)
• Lanbide Heziketa Institutua – Kutsehariduskeskus Tartu – Tartu – Estonia (Bazkidea)
• Ikaslan (Bazkidea) – (Iurreta LHII Ikaslanekin batera elkarlanean aritzen da)

Proiektuaren helburua zera da: modu berritzaileak garatzea, probatzea eta esperimentatzea; hezkuntza sistema, lan-bizitza eta ikasleen arteko loturak sendotzeko. Hau dena, ikasleen praktikaldia egiten den bitartean.

Proiektuak “Atazetan Oinarritutako Ikaskuntzan” komunikazioa, interakzioa eta parte-hartzea hobetzeko modu eta tresna berriak sortzen ditu. Aldi berean, etengabeko ikaskuntzaren gaitasunak eta proiektuarekin zerikusia duten alderdien jarrerak hobetzen ditu.

“Diseinu Zerbitzu” metodologia eta tresna digital libreak erabiliko dira ikasleak, eskolako praktiketako tutoreak eta enpresen begiraleen arteko ulermena eta elkarrekintza-prosezuak garatzeko.

Hazkundean neurtu ahal diren helburuak:

• Konpetentzia.
• Proaktibitatea.
• Ikaskuntza.
• Laneko etika (balioak, motibazioa, etika, mentalitatea,…).
• Enpleagarritasuna.
• Irudia (ikaskuntzaren marka)

ERASMUS+ K102

Aurkezpena

Lanbide heziketa eta hezkuntzan inplikaturik dauden pertsona ororen irakaskuntzan eta hezkuntzan dituzten beharrak betetzeko zuzenduta dago Erasmus + (K-102) programa, eta formazio mota hori ematen duten erakunde guztiei.

Helburuak

Etengabeko trebakuntzan eta trebakuntzako ekintzetako parte-hartzaileei konpetentzia, kualifikazio eta ezagupenen eskuratze prozesuan, eta garatze pertsonalean eta profesionalean lagundu.

Kalitateko hobekuntzak erakunde, sistema eta lan heziketako eta hezkuntzako praktiketakako berrikuntzak bermatu

Lan heziketako erakargarritasuna handitu eta formazioan dauden langileentzat bai enpresa bai gizakion mugikortasuna erraztu.

Herrialde partehartzaileak

Europa Batasuneko estatukideak (Alemania, Austria, Bélgica, Bulgaria, Chipre, Dinamarca, Eslovaquia, Eslovenia, España, Estonia, Finlandia, Frantzia, Grecia, Hungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburgo, Malta, Herbeherak, Polonia, Portugal, Erresuma batua, Txekia Errepublika, Rumania, Suedia)

Beste batzuk: Islandia, Liechtenstein, Norvegia eta Turkia.

Nork parte hartu ahal du?

Edozein motako Lan Heziketa ikasten duten edozein pertsona, hirugarren sektorekoak izan ezik. Lan-merkatuko pertsonak

Erasmus + (K-102) programak eskainitako eremuetan ikasketak egiteko aukerak eskaintzen dituzten erakunde eta zentroak.

Zentro eta erankunde hauetako irakasle, hezitzaile eta beste petsonak.

Elkarteak eta parte-hartzaileen ordezkariak hezkuntzan eta Lanbide Heziketan, eta formazioan dauden pertsona, guraso edo irakasleen elkarteak barne.

Enpresak, solaskide sozialak eta lan munduko beste ordezkari batzuk, merkataritza-ganbera eta beste erakunde komertzialak barne.

Etengabeko ikaskuntzarako ikasketetarako aholkularitzan orientazioan eta informazioan parte hartzen duten erakundeak.

Lanbide heziketako sistema eta ikasketa prozesuan edozein aspektutan parte hartzen duten pertsona eta erankundeak, bai tokiko, lurraldeko edo nazioko mailetan.

Etengabeko ikaskuntzako aspektuetan lan egiten duten erakundeak eta ikerketa zentroak.

Goi-mailako zentroak

Irabazi-asmorik gabeko erakundeak, boluntariotza erakundeak eta ONG-ak

ERASMUS+ K103

Ikasleen praktikak enpresetan

Beste herrialde, enpresa edo erakunde partehartzaile baten egiten den egonaldia da lan praktika aldia, eta Europa Batasuneko lan merkatu baldintzetara pertsonak egokitzeko , beraiazko gaitasunak eskuratu eta herriko inguru ekonomiko eta sozialaz jabetzeko, experientzia laborala irabazten duten bitartean. Behar izanez gero, praktika hauek laguntza kurtsilloekin joan daitezke, tokian tokiko hizkuntzaz.

Enpresan praktikak egiteko, nork eskatu ahal du laguntzak ikasleentzat?

Erasmus unibertsitate gutun zabaldua duten Goi Mailako hezkuntza erakundeak.
Praktiketako partzuergoak
Iraupena

Gutxienez 3 hila bete. Eta gehienez 12 hila bete.
Goi Mailako Lan Heziketetan matrikulatutako ikasleentzat gutzienezko iarupena aste 2koa izango da.

Finantziaturiko jarduerak

Ikasleen mugikortasunari dagozkien gastu gehigarriei haurre egiteko dira laguntzak (gehien bat bidaia gastuak eta mantenu-ordainak) atzerriako egonaldian dauden bitartean.

Aurkezpena

Goi mailako edo 3. mailako lan heziketako partehartzaile guztien irakasketa edo ikasketa lanetan daudenei laguntzea du helburutzat Erasmus + (k 103) proiektuak, epea den denako izanik eta doktoratze ikasketak barne daudela, baita formazio hori ematen duten erakunedeei ere.

Eta, nor zen Erasmus?

Rótterdam-eko Erasmus (1466-1536), herbeeretako humanista, filosofo, filologo eta teologo, izan zen; bere bizitzako urte gehienak Europako herri ezberdinetan igaro zituenak: Frantzia, Italia, Erresuma Batua, Suitza eta Alemania. Bere garaiko ordezkari garrantzitsuenetako bat izan zen europako Berpizkundean. Aipatzeko merezimendu handienatariko bat: europako garapenean izan zuen eragin garrantzitsua .

Helburuak

Goi Mailako Europear Gune bat burutzeko laguntza.
Eraberriketa prozesuan indartze laguntza Goi Mailako eta 3. Mailako Lan Heziketetan.

ERASMUS+ GRIT

GRIT proiektua (Hazkunde Prozesua “Atazetan Oinarritutako Ikaskuntza” triangeluan)

GRIT Europar hezkuntzako erakundeen arteko lankidetza estrategikoaren proiektoa da. Horrelako proeiktuak Erasmus+ barruan kokatzen dira.

Erakundeen arteko proiektu honen parte-hartzaileak hauexek dira:

• Haaga-Helia University UAS – Helsinki – Finlandia (Koordinatzailea)
• UAS University of Gent – Gent – Belgika (Bazkidea)
• Lanbide Heziketa Institutua -Omnia – Helsinki – Finlandia (Bazkidea)
• Lanbide Heziketa Institutua – Kutsehariduskeskus Tartu – Tartu – Estonia (Bazkidea)
• Ikaslan (Bazkidea) – (Iurreta LHII Ikaslanekin batera elkarlanean aritzen da)

Proiektuaren helburua zera da: modu berritzaileak garatzea, probatzea eta esperimentatzea; hezkuntza sistema, lan-bizitza eta ikasleen arteko loturak sendotzeko. Hau dena, ikasleen praktikaldia egiten den bitartean.

Proiektuak “Atazetan Oinarritutako Ikaskuntzan” komunikazioa, interakzioa eta parte-hartzea hobetzeko modu eta tresna berriak sortzen ditu. Aldi berean, etengabeko ikaskuntzaren gaitasunak eta proiektuarekin zerikusia duten alderdien jarrerak hobetzen ditu.

“Diseinu Zerbitzu” metodologia eta tresna digital libreak erabiliko dira ikasleak, eskolako praktiketako tutoreak eta enpresen begiraleen arteko ulermena eta elkarrekintza-prosezuak garatzeko.

Hazkundean neurtu ahal diren helburuak:

• Konpetentzia.
• Proaktibitatea.
• Ikaskuntza.
• Laneko etika (balioak, motibazioa, etika, mentalitatea,…).
• Enpleagarritasuna.
• Irudia (ikaskuntzaren marka)